Ledig stilling

Løncontroller

Fuldtidsstilling som løncontroller

PAYDAY søger en kollega til en nyoprettet stilling i vores lønteam.

Stillingen

Dine primære opgaver vil bestå af:

  • afvikling af lønkørsler til eksterne kunder
  • telefoniske og skriftlige besvarelser på spørgsmål vores kunder og medarbejdere
  • løbende udvikling af rapporter i excel
  • forskelligartede ad hoc opgaver i samarbejde med lønteamet

 Om dig

Du har et medfødt servicegen, og er god til tal- og IT forståelse.

Derudover forventer vi, at

  • du er god til at formulere dig i skrift og tale
  • du har en struktureret tilgang til data, og har et skarpt øje på detaljerne
  • du er åben og udadvendt, men går ikke af vejen for også at ’nørde’

Du brænder for at levere kvalitet, og har en åben tilgang til løbende at optimere dine arbejdsgange.

Du skal kunne lide at samarbejde med dine kollegaer, og må ikke være bange for at stille ’dumme’ spørgsmål. I Payday betragter vi det som en stor viden, når man er bevidst om, hvad man ikke ved 🙂

Din baggrund

Har du erfaring med lønadministration. eller har du haft en stilling som f.eks. finansbogholder, vil det være en fordel, men det er ikke en forudsætning for, at kunne bestride stillingen. Du vil naturligvis få en grundig oplæring.

Men det er et krav, at du har et naturligt talent for datadisciplin, og at du slet ikke kan undvære Excel i din arbejdsdag.

Digital hverdag

Vi har ingen papirer og blyanter på kontoret i Payday. Alt foregår digitalt. Er der alligevel noget, du gerne vil skrive ned på gammeldags manér, foregår det på en iPad, så dine noter efterfølgende nemt kan gemmes digitalt.

Din hverdag i Payday

Den korte version er, at den er forskellig fra i går, og vil heller ikke blive som i morgen.

Vi har selvfølgelig faste opgaver, der skal løses hver måned. Men vi har hele tiden for øje, at vi ikke må låse os fast på nogle rutiner, som kan være svære at komme ud af igen. Det er vigtigt, at vi alle udvikler os hele tiden, og det skal du bidrage med ved at komme med nye forslag til forbedrede arbejdsgange.

Arbejdstid

Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer om ugen excl. frokostpause.

Hvis du har en fleksibel tilgang til arbejdstiden, og har mulighed for at lægge flere arbejdstimer i den sidste halvdel af måneden, vil du have mulighed for kortere arbejdsdage/flexfridage i starten af måneden.

PAYDAY tilbyder

Du får muligheden for at være en del af en fremsynet virksomhed i vækst, og hvor beslutningsvejen er kort og uformel.

Du bliver en del af et miljø, hvor humor og en uformel omgangstone præger dagligdagen.

Interesseret

Stillingen ønskes besat snarest muligt. Hvis du er interesseret, skal du sende din ansøgning hurtigst muligt via nedenstående link, hvor du kan uploade din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter. 

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

PAYDAY – Bøgeskovvej 13 – 3490 Kvistgård – tlf. 3965 6020

 

Download vores App

Kontakt Payday

Telefon: +45 39 65 60 20

Man – fre kl 09:00-16:00

Øvrige henvendelser

Om Payday

Payday er mange års erfaring med løn omsat til ny teknologi med enkelthed i fokus.

Læs mere

Download vores App