Medarbejderservice

Payday fungerer, som var det virksomhedens eget lønkontor

Lønoutsourcing til Payday er mere end blot en lønafregning! Payday fungerer som jeres helt eget professionelle lønkontor.

Medarbejderservice

Vi ved, hvor vigtigt det er for jeres medarbejderes trivsel at få en let og forståelig afklaring på alle løn og personale relaterede spørgsmål.

Vi er derfor altid klar ved telefonen, eller via en forespørgsel i vores krypterede kommunikationssystem, til at besvare spørgsmål fra jeres medarbejdere. Uanset kompleksiteten i spørgsmålene, så giver vi ikke op, før jeres medarbejder har fået en tilfredsstillende afklaring på spørgsmålet.

Vi varetager således den direkte dialog med alle jeres medarbejdere og forskellige offentlige myndigheder. Det eneste, jeres ledende medarbejdere skal sørge for, er at godkende de data, som medarbejderne har registreret, og som danner grundlag for lønafregningen.

Vi er altid ajourførte med de seneste love og regler indenfor løn- og personaleadministration. En opgave som det ofte kan være svært for en enkelt lønbogholder at få tid til at sætte sig ind i.

Payday er med andre ord et komplet eksternt lønkontor – altså en totaloutsourcing.

 

 

HR afdeling

Payday er altid klar til at give en second opinion til jeres HR-afdeling f.eks. i forbindelse opsigelser, ansættelser, barselsforløb, fraværsoversigt og meget mere. 

Vi har en tæt dialog med jeres HR- og finansafdeling

Revision

Når I har revision til årsregnskab, er det en naturlig del af Paydays service, at jeres revisor kan kontakte Payday med spørgsmål.

 

Modtag vores nyhedsbrev

Hold dig opdateret med nyheder om lønadministration. 

Når du tilmelder dig, vil du modtage en mail, som du skal aktivere for at bekræfte din tilmelding.

Download vores App

Kontakt Payday

Telefon: +45 39 65 60 20

Man – fre kl 09:00-16:00

Øvrige henvendelser

Om Payday

Payday er mange års erfaring med løn omsat til ny teknologi med enkelthed i fokus.

Læs mere

Download vores App